Vi, i samarbeid med LA Utvikling, er i gang med reguleringsplanene for området og har hyret inn Big Fish for å utvikle den visuelle profilen.
– En visuell profil løfter et boligprosjekt og gjør det enklere å kommunisere ut. Både for oss som utbygger, men også for kjøper som skal forstå hva vi leverer. Å kunne jobbe med et kreativt byrå som Big Fish gjør prosessen mer spennende enn den allerede er, forteller Ann Margareth Hutchinson, markedssjef i Barlindhaug Eiendom.
– Barlindhaug Eiendom gir oss kreativ frihet til å tenke nytt og innovativt, samtidig som de er gode å kaste ball med. Slikt blir det gode prosesser av, sier Christine Arnesen, Designer i Big Fish.
Viderefører et godt samarbeid
Big Fish, Barlindhaug Eiendom og Miliarium Bolig samarbeider allerede på Fløylia i Tromsø, hvor første byggetrinn ble solgt på rekordtid.
– Barlindhaug Eiendom har vist at de verdsetter visuell kommunikasjon og at de tenker helhetlig og strategisk omkring dette tidlig i prosessen. Vi har hatt et veldig godt samarbeid på Fløylia og ser frem til å videreføre det her på Østlandet! – Mari Tenden, daglig leder i Big Fish.
Les mer her om den visuelle profilen Bigfish har utviklet i samarbeid med oss.